Errekonozimendu unea da. Une honetan saioan bete behar diren arauak aipatzen dira. Arau orokor batzuk bereizten dira (ezin da minik egin ezta hartu) eta gainerako arauak eta jolaserako proposamenak haurrek jartzen dituzte. Sistema honen bidez umeen esku hartzea sustatzen da.
Arauak ezartzeaz gain, aurreko saioan egindako ariketak aipatzen eta gogoratzen dira eta saio berri horretan egingo dutena adierazten zaie (Egun horretako txokoak azaldu, materiala komentatu, egin litezkeen jarduerei buri¡uzko iradozkizunak egin...). Honen bidez, umeen irudimena eta pentsamendura jarraipena ematen zaie.
Azkenik umeak lasai aurkitu behar dira. Psikomotrizistaren jarrera oso garrantzitsu da. Autoritatea nor daukan adierazi behar zaie, ahots tonu eta begirada lasaien bidez.
Irakasle batzuek gomendatzen dute une horretan arnasketa-ariketak, erritmikoak eta abestiak lantzea; beste batzuek, berriz, agur soila egiten dute.
Iturria: 1.mailan egindako lan batetik aterata
Arauak ezartzeaz gain, aurreko saioan egindako ariketak aipatzen eta gogoratzen dira eta saio berri horretan egingo dutena adierazten zaie (Egun horretako txokoak azaldu, materiala komentatu, egin litezkeen jarduerei buri¡uzko iradozkizunak egin...). Honen bidez, umeen irudimena eta pentsamendura jarraipena ematen zaie.
Azkenik umeak lasai aurkitu behar dira. Psikomotrizistaren jarrera oso garrantzitsu da. Autoritatea nor daukan adierazi behar zaie, ahots tonu eta begirada lasaien bidez.
Irakasle batzuek gomendatzen dute une horretan arnasketa-ariketak, erritmikoak eta abestiak lantzea; beste batzuek, berriz, agur soila egiten dute.
Iturria: 1.mailan egindako lan batetik aterata
No hay comentarios:
Publicar un comentario